رییس کمیسیون حقوقی شورای شهرسنندج: برخی دستگاه‌های دولتی بدون توجه به قوانین اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز می‌کنند - حقوق ساخت
3538
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-3538,single-format-standard,bridge-core-3.0.1,qode-news-3.0.2,qodef-qi--no-touch,qi-addons-for-elementor-1.5.2,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-theme-ver-28.7,qode-theme-bridge,qode-wpml-enabled,elementor-default,elementor-kit-5025
 

رییس کمیسیون حقوقی شورای شهرسنندج: برخی دستگاه‌های دولتی بدون توجه به قوانین اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز می‌کنند

رییس کمیسیون حقوقی شورای شهرسنندج: برخی دستگاه‌های دولتی بدون توجه به قوانین اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز می‌کنند

2رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر سنندج گفت: متاسفانه برخی از دستگاههای دولتی برای احداث ساختمانهای جدید هیچگونه مجوزی از شهرداری دریافت نمی کنند و خود سرانه اقدام به ساخت و ساز غیر مجاز می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، جلسه کمیسیون حقوقی شورای شهر با هدف ارائه راهکار مناسب در خصوص کنترل ساخت وساز غیر مجاز  با حضور جمعی از نمایندگان دستگاههای مرتبط صبح امروز در دفتر شهردار برگزار شد.

رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهرسنندجتاکید کرد: باید کمیته پیگیری اجرای احکام کمیسیون ماده صد و ماده 77 در شهرداری تشکیل شود و از این کمیته هم حمایت لازم در خصوص اجرای کامل احکام صادر شده صورت گیرد.

زارعی تصریح کرد: قطعاً پیگیری اجرای احکام هم باعث افزایش در آمد شهرداری شده و هم می تواند در کاهش ساخت و ساز غیر مجاز تاثیر بسزایی داشته باشد.

وی از عملکرد برخی از ادارات انتقاد کرد و گفت: متاسفانه برخی از دستگاههای دولتی برای احداث ساختمانهای جدید هیچگونه مجوزی از شهرداری دریافت نمی کنند و خود سرانه اقدام به ساخت وساز غیر مجاز می کنند.

 رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر سنندج اظهار داشت: با هدف جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح شهر این کمیسیون بصورت ویژه پیگیر اجرای احکام کمیسیون‌های مختلف است.

فرزاد زارعی بیان کرد: در راستای حفظ اراضی ملی تمامی دستگاهها با تشکیل یک اکیپ مشترک تاکنون عملکرد مناسبی در خصوص جلو گیری از ساخت و ساز غیر مجاز و تصرف در اراضی ملی داشته‌اند.

وی افزود: با هدف جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در سطح شهر سنندج باید اکیپی متشکل از تمامی دستگاهها تشکیل شود تا با تعامل و همفکری بتوانیم در جهت کنترل ساخت و ساز غیر مجاز گام برداریم.

 

زارعی عنوان کرد: بیشتر آرا صادر شده درکمیسیون ماده صد و ماده 77 اجرایی نمی شود و این خود یک آسیب است که فضا را برای سود جویان مهیا می کند.

 

زارعی ابراز امیدواری نمود: با تعامل و همکاری تمامی دستگاهها بتوانیم در راستای کاهش ساخت و ساز غیر مجاز در سطح شهر اقدمات مناسبی را صورت دهیم.

 

No Comments

Post A Comment